takida + paramore

Dom senaste veckorna har jag verkligen fattat tycke för Takida. Jag har alltid gillat deras musik, men extra mycket nu. Häromdagen frågade dessutom siss mig om jag vill gå med på deras konsert i december och självklart vill jag ju det! Så jag hoppas att det blir av!

Samma sak med Paramore. Har börjat lyssna väldigt mycket på dom också, och det blir kanske till att se dom med. Liza, Maya och Maria planerar en tripp ner till Sthlm för att se dom och frågade om jag vill med, och jag kan ju inte säga annat än JA! 10 dagar efter New moon premiären dessutom, så det är mycket att se fram emot :)

 
Paramore                                                                                  Takida

Kommentarer
Postat av: maya

åhh det kommer bli såå kul jag längtar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback