All the crazy shit I did last night, those will be the best memories

Igår var det då dags. 25 års festen som pappa och jag hade planerat för min syster gick av stapeln. Temat för kvällen var Film möter Hollywood och det blev väldigt lyckat! Vi slog på stort och smyckade ut hela lokalen med röda mattan, hollywoodskylt, ballonger och serpentiner. Syrran blev glatt överraskad då hon inte fått veta eller se någonting i förväg :)

Kvällen inleddes med middag och sen blev det party för hela slanten! Det var som att ha ett eget uteställe, med gratis dricka och den musiken man själv väljer, nice!
Vi var hemma runt halv 5 imorse så det är lite slitet idag kan man säga. Även fast jag inte drack så mycket igår. Jag dansar hellre än sitter och dricker, så när vi kom igång på riktigt så åkte klackarna av och conversen på! ;) 


Fler bilder finns på fb!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback