Everyone wants to feel like somebody cares

Hej bloggen!
Nu har jag tänkt varje dag den här veckan att jag ska blogga, men så fort jag kommer innanför dörren här hemma så tappar jag både lusten och orken. Då denna fredag är en lugn hemmafredag så får det bli bloggning idag då!

Har jobbat nu, onsdag - torsdag - fredag, och vi har sprungit runt som två duracellkaniner för att hinna med allt (då det bara varit Sandra och jag som jobbat.) Men det känns bra, jag trivs där och jag har även jobb där nästa vecka fick jag veta idag. Mer respengar till Bulgarien ;) Jag kan inte fatta att det bara är ca 1 månad kvar tills vi åker, can't wait!

Hann med en repa till Skärholmen idag också, där jag inhandlade ett par rosa mjukisshorts. Vi sprang även på Sweden-bikinisar, och dom blev vi bra sugna på att köpa ;) Tyvärr fanns det bara ultrastora storlekar, så vi hoppas att vi hittar liknande någon annanstans!

Nu blev det ett långt inlägg här. Tänkte ta ett bad nu och försöka mjuka upp mina träningsvärks-ben. Sen blir det nog ytterligare en uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback