Tiden går fort när man har roligt

Nu var det hela 6 dagar sen jag uppdaterade, men i veckan har jag jobbat och inte alls haft lust att blogga när jag kommit hem. Jag ska försöka ändra tillbaka så jag bloggar iallafall 1-2 ggr/dag. Men när ens liv består av jobba, träna, sova så finns det liksom inte så mycket att skriva om. Jag vägrar bli en tråkig "idag har jag..." - bloggare! Visst kan man nämna det också, men att enbart skriva om det är ju botten..

Jaja, förra helgen var jag iallafall på bröllop! Det var jättefint och dom var jättevackra :) Vid bröllopsfesten senare på kvällen blev det karatefylla vid mitt bord, men jag hade skitkul!


Bjuder på dessa från bröllopet (jag tog ungefär 200 kort!!)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback