allt som finns kvar är minnen och ett kort i en ram

Nu har jag suttit med photoshop några timmar. Jag har klippt och klistrat, suddat och trixat. Jag har nämligen fixat med korten från systers 25års fest! Vi tog enskilda kort på alla gäster när dom kom, så nu håller jag på att sätta ihop alla dom bilderna så det ser ut som vi fotat alla samtidigt. Vill nämligen ge det till syster så hon har något att sätta upp på väggen om hon vill :)

Samtidigt som jag håller på med det, så har jag även Fuji's hemsida uppe. Det är dags att skicka in och framkalla lite mer kort! Jag gjorde ju det för inte så länge sen, men nu har jag gjort så mycket roligt på senaste tiden så nu svämmar det över med roliga kort! Måste komma ihåg att köpa fler svarta block som jag kan använda till fotoalbum också.


Sandra och jag strax innan vi slog klackarna i taket!


Jag ska köpa mig ett par lackleggings. Lånade Sandra's igår och jag ska definitivt ha ett par egna! Hittade ett snyggt linne på gina's hemsida också, kan visa senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback